Beware?

[x] Tuggummi har trillat ut ur munnen på mig när jag har pratat
[x] Jag har gått in i en glasdörr
[  ] Jag har gått vilse i min egen hemstad
[x] Jag har hoppat ur ett fordon som rör på sig
[x] Jag skrattar för mig själv när jag tänker på konstiga saker
[  ] Jag har sprungit in i ett träd
[/] Jag har sprungit in i en lyktstolpe
[  ] Jag har trampat på mitt eget skosnöre och trillat
[/] Folk brukar kalla mig långsam
[/] Jag är ofta sen
[  ] Jag råkar ofta tända eld på saker
[  ] Jag brukar sova på lektioner
[  ] Jag har någon gång glömt bort min egen födelsedag
[x] Jag kan plötsligt glömma bort vad jag pratar om mitt i att jag berättar något
[  ] Jag räknar enkla mattetal på fingrarna
[x] Jag har råkat slå mig i huvudet med en skåpslucka
[x] Jag har råkat slå mig i huvudet under sexytime
[x] Jag har råkat slå min respektive i huvudet under sexytime
[  ] Jag har ofta sönder saker
[x] Jag gör detta trots att jag borde göra nånting viktigt
[x] Jag har frivilligt ätit en insekt någon gång
[x] Jag har börjat skratta med mjölk i munnen
[x] Jag har sprayat någon med mjölk p.g.a. jag skrattat med mjölk i munnen
[  ] Jag har gått till skolan på en helgdag av misstag
[  ] Mat brukar brännas vid när jag lagar den
[x] Jag har satt på mig mina kläder bak-och-fram eller ut-och-in utan att märka
[x] Jag har letat överallt efter något som jag samtidigt hållt i handen
[x] Jag har trillat av en stillastående stol


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0