Plaskplask i solen

Jag tycker det är så jobbigt att kliva med strumpan i vatten, typ små pölar på köksgolv och badrum. Det händer mig hela tiden.

Vem är det som går runt och spiller för mig?

Så vill man byta fotomslag men eftersom man vet att snart har man klivit i det blöta igen så gör man det bara inte. Det kommer tillbaka, miljarder år gammalt vatten, bara gör.

Nej, denna gång behöver ni inte leta efter metaforik för jag ämnar inget utöver vad som rent konkret står skrivet. Jag är typ lyckligast i världen, om ni trodde något annat. Det ser ni väl. Nå, lägg ned jag är sällan så osarkastisk som nu.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: lucke

Tävla om en ring från modekungen på min blogg om du känner för det :)

2010-09-28 @ 23:52:06
grej: http://modegrabben.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-09-28 @ 23:54:34
grej: http://cviklund.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria om ovan

skräpreklam =(

2010-09-29 @ 18:57:32

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0