Erfarenheter man klarar sig utan

Det har mest kulminerat men mitt ego är fortfarande litet skärrat. Jag hoppas han inte visste vem jag var, eller kommer känna igen mig, men jag skulle just resa mig och hade ett urringat linne och rosa byxor mig...

Skolan var så gott som tom denna fredagseftermiddag;
tyvärr brydde den sig föga om detta.

Någon kommer springande, någon har bråttom.
Någon kommer snart rycka i dörren, men jag vet att den är låst.
Fast den är inte låst.

Jag har glömt låsa dörren till toaletten en enda gång någonsin och just denna enda dag då ingen är kvar i skolan kommer någon springande och rycker upp min toalettdörr.

- WAATEFF??!?
(jag utbrister detta och jag låter arg för jag är plötsligt väldigt arg på dörren)

Han ber snabbt om ursäkt och går in på toaletten bredvid. Jag ångrar att jag lät arg mot dörren och måste säga något; ropar Hej mot väggen och föreslår att låtsas om att det inte hänt. Samtidigt förundras jag över hur fort det gick, och att det faktiskt hände. Det är tyst en stund.

- Lugnt.

Jag tycker fortfarande inte riktigt att jag håller med.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jenny

Tack! Tror nog att jag går och inhandlar några ton av hårspännen :)



Haha det där med toalett-accidenten hände även mig för första gången för några veckor sen! Tur att man hade väskan i knät... hehe

2010-10-10 @ 20:55:02
grej: http://pussparumpan.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: annis

hahahhaa, bara du råkar ut för något sådant ;)

2010-10-10 @ 22:59:31

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0