Stick iväg

Nu är det års, nu börjar de bli dumma i huvudet igen.

Jag har släppt ut fem getingar på mindre än tredubbla tiden i minuter.

Fönstret, ifrån vilket de alla ansamlas, befinner sig för närvarande i ett igenstängt skick och en kvav köksmiljö som osar upphettat fett dominerar mina näsborrar. Alltsom kriget pågått erkänner jag mig för dagen besegrad.

Imorgon tänkte jag att det skulle bli soligt igen så att jag kan sitta litet på bryggan och göra ingenting, för just nu känns det som att jag inte får så mycket gjort...




Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: ASIAT

sv: tack för din röst!

vad har du hittat på idag då? :) kramkram

2010-07-27 @ 20:04:37
grej: http://asiat.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: JB

Näääääää, är det sant???

2010-08-01 @ 17:09:13
grej: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: MKJ

Det synes mig som om det vore flygfäna som stuckit dig, va?

2010-08-09 @ 19:14:17

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0