"Sån där" ilska

"En har ätit frukost" står det på mjölkpaketet bredvid mig och så illustrerar de med en bild på ett par myror. Det är en not till vänster om en av myrorna, noten är nästan lika stor som myran själv och myran dansar så vi förstår att myran är glad.

Jag har också ätit frukost. Jag är arg.

Fast vem kan ta den meningen seriöst. Kolla bara på den.

Jag är arg.

Jag läser orden och de hånar mig. De hånar miiiig.

Anledningen till min ilska kvarstår så det gör situationen föga skillnad om jag är arg eller inte och så är jag tillräckligt arg för att skriva ned att jag är arg och så läser jag att jag har skrivit att jag är arg...

Jag är korrupt utan att vara charmerande för ni kan läsa detta i min blogg och jag säger bara:

(MIN) MAMMA!!!!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

Haha, hur har jag kunna missat det här? Skön blogg Maria ;)

2010-01-26 @ 01:26:22
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Matilda

Jag kan som så sällan hålla tyst:



Korrupt: JA

Icke-Charmerande: NEJ



Sen må du vara hur arg du vill... men överstående är fakta.

2010-01-29 @ 01:01:14

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0