Hiyaaa!

2009 kan ha varit mitt hittills bästa år. I brist på energi, foton och nytänkande:

Nyupptäckta favoriter?
- Avocado, katrinplommon, Green Giant, (återupptäckt), Coldplay, Muse.

 

First-timers?
- Min självkänsla har fortfarande inte riktigt återhämtat sig; Jag förlorade i armbrytning mot min lillebror. (då 13)

Längsta uppsats?
- 2058 ord, Samhällskunskap A. Huh, hur? Längsta bland de "tunga" filerna i alla fall.

Länder besökta?
- Nyfors i Eskilstuna...

Vad var det bästa du gjorde?
- Haha! Ett stensäkert svar har jag men önskar ej att provocera vederbörande...

Största misstaget?
- Att dra så fruktansvärt länge på beslutet till ovanstående.

Hälsodrabbningar?
- Förkylningar och körtelfeber; relativt skonad.

Längsta distans sprungen?
- En mil, så långt dock inte mer än en gång.

Mest välspenderade pengar?
- MJÖLK!

Dyraste inköp?
- Vinterjacka. Så varm!

Mest lyckade utekväll?

- Kan inte välja!! "Phoenixresan" kanske.

Något som gjorde dig superglad?
- Föga låter klyshigare, men inget gör mig gladare än familj och vänner.

Coolaste drinken?
- Vodka au lait. Hahaha.

Vad hade du velat göra mer av?
- Få saker gjorda i tid (HEH) och läsa.

Vad hade du velat göra mindre av?
- Gå och lägga mig sent utan syfte...

Blev du kär i år?
- Vet inte, men jag älskar Jasmine!


Högsta höjd du fallit från?

- Bazyls ytterdörrsplattform. Hm...

Lägsta antal timmar sömn på ett dygn?
- Två, no overlap!

Finns det någon kyss du skulle vilja ta tillbaka?
- En. Wää.

Bästa roman?
- Brott och Straff!

Bästa på TV-program?
- Jag har inte hunnit kolla på TV. Highfive på den.

Vilka filmer såg du på bio?
- Jag minns nu troligen inte alla, men: Inglorious Basterds, 2012, Änglar och Demoner, Benjamin Buttons otroliga liv, Gomorra, The hangover, Twilight...

Vad har du önskat dig men inte fått?
- Tandställning. Så besvärligt... velar fortfarande.

Hur såg din födelsedag ut år 2009?
- Grinade till en bok hela förmiddagen, tårta, kvällspromenad och te med Bazyl och Dennis A! Hos Dennis A.

Överträffade ditt senaste nyårsfirande det föregående?
- Jaa!

Konstigaste stället du somnat på?
- Jag är dålig på att somna på konstiga ställen, faktiskt.

Roligaste, genuina citatet?
- Kom sannolikt från Dennis T.

Pinsammaste läget?
- Inget är extremt men jag har ett dussin! I våras stod jag till exempel i samtal med en intressant kille, lutad med armbågarna mot mitt cykelstyre. Hänförd och oförberedd vinglar jag till, framhjulet drämmer mitt sällskap hårt på benet, "oo-oj, heh!" och jag märker att jag är fullkomligt oförmögen att resa mig utan bistånd då jag på marken ligger med halva kroppen fast under cykeln p.g.a. jag med andra hälften tynger...


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0