IQ #5731

En euforisk diskssion, ett avlägset kök:

Malin: Ah, nu saknas bara Wobba Fett.
Maria: Haha! Du menar Jabba Fett?
Malin: Ah, ja, Jabba! Jabba Fett.
[Ett par sekunders tystnad erövrar omgivningen]
Matilda: Eeh, ni menar, Jabba De Hut?

Senare:
Matilda: Heheh, ja det var lite roligt.
Maria: Wobba, Bobba, Jabba.
Malin: Lustigt missförstånd.
[Gemensamt småskratt och huvudskakningar]
Malin: Fast, jag förstår inte...
Matilda: Vilket?
Malin: Var fick du Jabba De Hut ifrån?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Har saknat dig Maria:). Hoppas du mår bra! KRAMAR

2010-02-14 @ 02:59:53
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jennyun

har läst detta inlägg minst 8 gånger nu, uppdatera mullis!

2010-03-05 @ 13:46:52
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: nejtack

hahahahahahaahaha nej

2010-03-07 @ 14:56:04

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0