A, er flan

Det är inte förrän nu, när ledigheten tar över mig, som jag märker hur verkligt trött jag är.  Ja, fast egentligen går jag inte runt och tänker på själva tröttheten eftersom jag därinnan sovit så pass länge.

I alla fall, jag finner att ni saknar mig och har därför klippt ihop ett litet kollage som lindrar likt en salva på såren. Förstås siktar jag på en pilsalva, typ "Archers of Venice", fast snäppet lägre då jag är varken bågskytt eller Italienare.

Vad jag menar är ju att jag saknar er också; googlar på "baby owl" i hopp om [salva], men ett bortskämt barn ser heller inte i blindo. Gärna får ni maila mig ett fotokollage, jag lovar att göra något vettigt av det.

Mitt hår är otvättat sedan sex dagar - då vet man att något är rätt!

 

Visste ni att enligt en ny svensk studie så är det de allra lyckligaste människorna som lämnar håret orent över långhelger?



För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0