Gud Joule

När jag åt middag hos min vän Jasmine förra året så frågade hennes föräldrar mig om min familj var särskilt religiös, eller så, i och med att vi inte firar jul.

Intuitivt svarade jag att vi är "för lata" för att fira jul, men då detta påstående var felaktigt så uttrycker jag mig härmed ånyo: min familjs känslomässiga anktyning till jul är inte tillräckligt stark för att vi skall föra ansträngning i att upprätthålla moderna traditionsenliga ritualer.

Besväret kring att införskaffa en gran, till exempel, överskrider det nöje som genereras av att se på den...

Fast kanske är vi också "särskilt religiösa"; exceptionellt Hedniska.
Åh, mitt talang, kväver mig!


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0