Chingching

Jag hann inte riktigt registrera det hela, men jag cyklade idag in i en tjej, precis utanför skolan. I alla fall cyklade jag in i hennes cykel och den flög upp en hel meter. Jag fick ned åtta heliga ord i en och samma mening men hon såg glad ut så jag lyckades släppa det hela ganska snabbt.

Jag sprang med mjöksyrevader uppför stentrappen och när jag sedan väl kom in på lektionen (försenad som vanligt) var det provskrivning, och så trots min immediata, djupa koncentration lade jag märke till att jag hade rivit upp både tights och fot.

Om du mot förmodan läser detta så är jag otroligt blind och hemskt ledsen! Kors...


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0