antioch

Ja, förresten men sluta flyg då. Är det inte uppenbart? Min ekonomi påverkas också av askan, om jag krånglar.

Och ja, eller, nej, jag skriver inte så ofta. Här. Jag undviker hela datorn gärna, när jag kan. Ser man mig online så sitter jag med något slags skolarbete.

I övrigt så är jag orimligt välmående. Gör juice på mig så har du kortisolhaltat dopaminkoncentrat. Jag tycker det är skönt med solljus rent fysiskt också, faktiskt.

Ser fram emot helgen och andra "lediga" dagar.


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0