Peut-être en suédois?

Igår satt jag och skrev på ett svenskatal. När jag var färdig med mitt svenskatal kl. 03:00 gick jag och lade mig för att sova.
(Ni vet hur man ser kottar överallt efter att ha varit en hel dag i skogen?)

Så fort jag blundade såg jag mitt svenskatal.

Jag hölls vaken av mitt svenskatal.

Jag drömde om mitt svenskatal och vaknade vid flertal tillfällen;
- ofrivilligt tänkande på mitt svenskatal.

Sammanlagt sov jag mellan noll och fyra timmar. Jag vet inte säkert då jag pga. mitt svenskatal har svårt att skilja nattens drömmar om mitt svenskatal från tankar kring mitt svenskatal som skall ha ägt rum i något slags halvvaket tillstånd, omsvärmat av endast mitt svenskatall.

Ingen fråga, som ni ser:
Tror ni jag får tala fram mitt svenska, jäkla svenskatal på svenskalektionen.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Candy

Nej, fan vad drygt. =(

2009-09-08 @ 02:18:50
grej: http://eyecandy.devote.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Ångesten inför sådana uppgifter är ändlös!

2009-09-08 @ 09:30:32
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Svenska gymnasie-skolor brukar ju inte direkt tillämpa "ta inte med dej arbetet hem"-regeln!

2009-09-08 @ 11:52:02
grej: http://finskapinnen.blogsome.com

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0