FRÄLST!!!!

Eufori är livsfarligt. Ibland beslutar man i detta tillstånd saker som senare... De...
Jag ska gifta mig med trigonometri!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Jag vet inte vad som är lämpligt att kommentera här, men jag gör det ändå.



Grattis till förlovningen!

2009-10-18 @ 13:04:43
grej: http://finskapinnen.blogsome.com

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0