Oväntat indeed

Lördagen den 23 maj var en underlig dag. Så många frågetecken, och konstant överrumpling! Under blott två timmar nere på bryggan skedde följande:
  • Det passerade två kanotister som frågade mig efter Cuba. "Åt vänster", svarade jag. De skrattade...
  • Mina solglasögon trillade i vattnet då jag böjde mig ned för att komma närmre det jag hade svårt att se pga. mina solglasögon. Lagom snopet.
  • Jag släppte taget om en fin fisk. (definitiv metafor)
  • Sedan så... ja, öh, döm själva...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Kameravinkel

Cuba är åt höger, btw...

2009-05-24 @ 00:49:15
grej: http://kameravinkel.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Ja det beror ju förstås på hur man står. Där jag stog var cuba åt höger, men vissa fall verkar påvisa motsatsen!

2009-05-24 @ 02:07:24
grej: http://kameravinkel.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Gillar superwomanposen. Du blir sjukt bra på bild!

2009-05-24 @ 02:35:08
grej: http://tankeverksamhet.wordpress.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Mr Mystic

Härlig bild

2009-05-24 @ 18:34:12
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: petra k

skön bild, men var det inte kallt i vattnet?? :o

2009-05-24 @ 22:20:52
grej: http://petrakjellen.blogspot.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

haha :P ser verkligen ut som du flyger! :P

2009-05-24 @ 23:07:57

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0