Den avancerar...

Minns ni haren?

Den har nu officiellt försökt ta livet av mig.

När jag kom hemcyklande från ett biobesök i torsdags natt hann jag inte ens komma in på innergården förrän den hoppade framför hjulet på mig och tvingade mig göra en S-sväng.

Det var folktomt. Jag stannade upp vände mig om. "Vadå?" blickade den mig tillbaka, och hoppade åter in i skuggan av de omgivande husen.

Ännu kvarstår motivet okänt, men en sak är säker - jag går inte säker.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Vi alla har plågoandar som förföljer oss.

Min är goth, som lyssnar på techno. Vart jag än tar mig runt i stan sitter hon på någon sten. Och dunkar smurftechno. Hon kommer döda mig.

OBS sant!

2009-05-16 @ 17:24:18
grej: http://kameravinkel.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Tiara

Hahahaha! S sveng xD hahaha ...jag ar ett mongo

2009-05-16 @ 21:56:39
grej: http://tiiara.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0