IQ #5329

Maria: Var bodde du innan du flyttade hit, nu igen?
Henrik: Västerås.
Maria: Just det. Västerås. Väster-ås. Har ni rullstensås i Väster-ås?
Henrik: Absolut att vi har.
Dollal: Vad är en rullstensås?
Henrik: Det var då det värsta Dollal, att du inte känner till vad en rullstensås är.
Dollal: Jo, men jag vet visst. En fågel?
Henrik: Jaa, en fågel. Jaaa... med rund, tung kropp, små vingar och obefintlig näbb.
Maria: Fast det är ingen fågel.
Dollal: Jaha, nähe? Inte?
Henrik: Nej, Dollal. När det började smälta under istiden så hamnade det lager---
Dollal: Nej, nu driver ni med mig igen! Ni bägge hittar alltid på en massa historier!
Henrik: Ja okej Dollal, vi skojar med dig.
Maria: Haha. Nej Dollal, vi hittar inte på den här gången.
Dollal: Vad är en rullstensås då?
Henrik: Jo, när det var istid---
Dollal: Men sluta med sån skit! Jag tänker inte gå på era påhitt igen!
Maria: Men det är sant, det---
Dollal: Jag går nu!
Henrik: Stenlagren sjönk och---
Dollal: Jag går nu! Går!!!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

haha! stackarn :P

2009-02-17 @ 10:18:23
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

dollal e ju lite speciell hehehe...

2009-02-17 @ 22:53:04
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Trees

haha! vardags mat för er i guess;)

2009-02-18 @ 16:50:53
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Guttaperka

"Absolut att vi har"?! Måste vara felcitat, kära Maria; inte kan väl jag säga något så fånigt! :O

2009-12-01 @ 19:52:03
grej: http://guttapera.wordpress.com

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0