MATeria

Jag har alltid haft litet svårt att estimera portioner när jag lagar mat. Eller, kanske inte portioner, mat för två brukar bli mat för två; jag syftar mer på förhållandet mellan delpart A och B. Pasta med tomatsås blir liksom istället ett parti tomatsås med pasta.

Var är pastan? Ah, där är pastan.

För man slänger inte mat. Och kylskåpsvaror brakar om man ställer in varmt.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: petra k

du åkte tåg från sthlm igår va? ;)

2009-08-17 @ 00:06:41
grej: http://petrakjellen.blogspot.com

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0