Jag älskar ...


Inte en datorvistelse utan att jag kollar mina prenumerationer på YouTube. För mig är YouTube The Mona Lisa of Internet, där finnes allt; värdelösaste tänkbara skräp och gyllenglittrande guldklimpar. Jag tänkte lista mina favoriter, upptäckte ett par dilemman men bestämde mig slutligen för att framföra min x2 Topp 1!

(Eftersom alla kanaler jag prenumererar på av mig avgudas kan jag inte utan utomjordisk ansträngning sammanställa en Topp 3. [utomjordiskt må vara mitt ämnesområde, men smärtan väger tyngre] Topp 2; kom på ett fulare koncept?)


Pyrobooby / Peter Chao Time

Galen kines-kanadensare med råkul accent som driver med sig själv, nationaliteter och samhällsstereotyper. Underbart hetsig och vulgär, (kan det bli bättre?) kanske inte så mycket för den som känner sig stött av svordomar.
Communitychannel

Ännu en asiat, dock raka motsatsen till ovanbefunnen. En chill, intelligent vloggare som tar upp roliga aspekter på vardagslivet med humoristiska scetcher. Innehållet är kommersiellt och lättabsorberat, från Australien.



Vad_hände_med_mitt_videologgande.ps
Min faders dator käkade upp mitt minneskort. Japp, kortslöt det, med allt, allt. Jag blev förbaskat överförargad, det är vad som hände.ds

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Almond

hihi...



Bitmärket på mitt lår som niko gjorde är helt blågrönt nu >_< jag kan inte använda shorts hemma!

2009-08-13 @ 09:21:25
grej: http://bringmeperfection.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

petah chao <3

2009-08-13 @ 17:46:50
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anna

Yes, jag älskar din blogg!

2009-08-16 @ 16:35:49
grej: http://eksfoto.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0