Gås

Jag tänker för mycket, på allt. Det är lättkonstanterat.

Tänker allt på mig?

Varför skulle det inte. Vad är det som gör det mer sannolikt för mig att tänka på något, än för något att tänka på mig. (bortsett från det faktum att jag tänker för mycket) Rent generellt alltså. Svar inget.

Ändå kan jag inte låta bli att fundera över hur mycket jag blir funderad över själv. Det är väl en hybrisgrej. Och en metafor.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Trees

härlig design du har ia;)

haha och eh.. vad ska man säga åt ditt förnuft.. JAG VET INTE, du är iaf komisk:D

2009-04-08 @ 20:11:57
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Finska Pinnen

Logiken dödar mig! Det är ingen egentlig bedrift då en kanin skulle kunna döda mig, men ändå!

2009-04-09 @ 00:37:57
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Svar: Det finns enkelt svar på din fråga som både är tillfredsställande och dialektal; Det â gôtt!



PS. Har du nåt förslag på namn på den nya bloggen?

2009-04-09 @ 14:17:11
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

hmm... :P vet inte hur mycket jag fattade men det lät jävligt smart

2009-04-09 @ 14:58:03
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Amanda

Simplement: DUBITO, COGITO, ERGO SUM.



Undersök om stenen under skon gör något av det ovanstående. ^^

2009-04-22 @ 21:00:59
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Amanda

(Gargh! Mina kommentarer försvinner jämt!)



Hur som haver,

som svar på din fråga:



DUBITO, COGITO, ERGO SUM.



Undersök om stenen under skon gör något av det ovanstående.



2009-04-22 @ 21:03:11

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0