What doesn't kill you, makes you stranger


Kan inte säga så mycket annat än att jag är konstigare nu efteråt, än vad jag var innan. Ja, för allt avled jag ju nästan av skratt idag i sällskap med Matilda.

Okej, risk för att jag förvrängde sanningen litet där;

  1. Jag sopade faktiskt golvet med mitt dödstillstånd, avståndet mellan liv och död var alltså på minst ett kvastskaft. Inte nära nog, kanske nästa gång.
  2. Kan jag verkligen bli konstigare?
  3. En svensk köttbulle bär i 28/29 fall loppspillning i köttbulleformat.
- men jag har hursomhelst haft det riktigt kul.

 
Upplever svårigheter med att  med full säkerhet lyckas fastställa kvällens höjdpunkt...
  Evetuellt var det promenaden hem till Matilda från stan, då vi bägge utvecklade polyvalfardosyndoma; ett välfärdssyndrom då man går runt och tror att alla kronhjortar befinner sig i välfärdstillstånd.

Fast nej, nu blev det fel igen;
  1. Alla vet ju att höjdpunkten på en dag är när jag kommer över på fika. Jag har inte fikat med någon idag.
  2. Kronhjortar och köttbullar går inte ihop, hur mycket ni än så önskar.
  3. Jag är allra högst troligt allergisk mot kronhjort.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Jag gillar rubriken. Den stämmer.



Jo jag vet, jag borde inte röka, men jag gillar det.



Det ser ut som om du har väldigt bra musiksmak. Det uppskattas! :D



2008-09-21 @ 17:07:28
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Och kaffé det är jag som har fått det på huvudet att kaffe stavas så fast jag vet att det inte gör det.

2008-09-21 @ 17:41:54
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sandiza

Kronhjortar är söta. Man ska ändå inte äta söta djur :)

2008-09-21 @ 19:29:14
grej: http://brunettsandy.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Erik Henriksson

Polyvalfardosyndoma? Pröva att uttala det! :P

2008-09-25 @ 18:18:39
grej: http://erikhenki.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0