Vissa toppendagar börjar dåligt

Idag fick jag tillbaka mitt första matteprov på IB. Jag fick ett VG, det kan dra dit pepparn växer. Sen skrev jag en oförberedd uppsats på engelskan, som också gärna kan få dra ditt pepparn växer.

  Nå. Ett litet tag trodde jag detta skulle låta förstöra mig dag... tänk va, så fel man kan ha. Det var av ren slump som jag var i närheten av min telefon när den ringde; i luren befann sig ordförande för Moderata Ungdomsörbundet i Eskilstuna, som bjöd in mig på möte. Min vän Mård (a.k.a Jas-mine) hakade på.
  Det kom att bli riktigt kul. Vaniljkex och MER adderat med ironiska samtal känns kanhända svårtoppat; men det slår ändå inte "Back to School night" som Engelska skolan (min tidigare grundskola) hade ikväll. Se det såhär:

På Engelska skolan finns det lärare - 94% av dem tycker jag är bra - 40% av dessa är roliga - och ca 7% av dessa 40 råkar också vara, ärligt talat, det nästan absolut bästa med hela skolan. Förutom jag då, förstås. Fast jag går ju inte kvar...

Efter att ha fått talat med dessa idag, tillsammans med en handfull älskvärda vänner, så måste jag säga att Torsdag den 18 september var en riktig toppendag.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

ohtack din rara söta Eskilsunasak=)



men det låter ju helt fantastiskt underbart ;) och jag som uttalade mig himelskt nedverderande om reinfeldt, Så ääär du moderat! illa girl, och illa tres!

2008-09-18 @ 22:33:03
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Amanda

och jag var inte där -.- böl

2008-09-19 @ 16:39:19
grej: http://peddie.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0