Sa(r)di(ni)stiskt

Kaos råder in the head of mine. Allt jag ser då jag blundar är silvriga sardiner.
  När jag spejar efter historieboken skymtar jag den traska iväg runt hörnet på lättaste fötter... och oavsett vilken gitarrton jag får fram så låter de alla som en och samma.

                                                                                                       Alltså, why?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

Haha, kapitalet och nationalstaten har sina brister. Det vet vi båda. Huruvida det är deras fel att samhället ser ut som det gör kan vi slåss om. Men jag har förstått att du inte är vänster (har för mig du sa det). Men det är faktiskt syn, vi skulle behöva en som är lika skarp som du. Men vi (vi=vänstern) har ju mig. Så jag tror vi överlever :D

2008-09-30 @ 21:28:16
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Haha, kapitalet och nationalstaten har sina brister. Det vet vi båda. Huruvida det är deras fel att samhället ser ut som det gör kan vi slåss om. Men jag har förstått att du inte är vänster (har för mig du sa det). Men det är faktiskt syn, vi skulle behöva en som är lika skarp som du. Men vi (vi=vänstern) har ju mig. Så jag tror vi överlever :D

2008-09-30 @ 21:28:25
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sara

den där guldiga halsbandsklockan är väldigt lik en jag har, kolla själv:

http://sarassplace.blogg.se/2008/august/dagens.html#comment

kram

2008-10-01 @ 16:52:07
grej: http://sarassplace.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

kokk vad de där låter not fun at all! haha! mina försök till gitarr-toner låter ju föfan oxå bara som en o samma.. iallafall igår, får testa igen:o



sen undrar nörden vid namn tres, bakom denna dator vid namn torleif, när du skrev att du hade 108ord att lära dig.. är det svenska eller engelska? (:

2008-10-05 @ 18:59:00
grej: http://mangofisk.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0