For a moment

Cirka såhär såg jag ut idag, for en stund. Bilden är egentligen tagen i samband med att jag tillverkade headern på min blogg, här ovan någonstans.


Den blommiga tröjan är från H&M, shortsen är äldre än mig och jag har ingen aning... min lila basker är från MQ, de flätade hängslena från Gina Tricot och de anspråkslösa örhängena en gåva från Filippinerna.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Daniel

är så trött på alla dessa modebloggar!!!

förstår inte att du ska lägga in "dagens outfit" när du uppenbarligen har så mycket annat intressant att skriva. Skippa outifts! det behövs mer bra, övriga bloggar!

2008-09-10 @ 20:57:17
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Daniel

fast snygg var du förstås

2008-09-10 @ 20:57:33
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: NATASCHA

Ja verkligen :(( .. hela hennes tå var nästan av ! Tack tack ;D detsamma!

2008-09-10 @ 21:00:35
grej: http://juustlooveit.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Carina Gärde

Vilken fin blogg du har :) och fin tröja :)

2008-09-10 @ 22:21:12
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: amelie

snygging =)

2008-09-10 @ 22:27:03
grej: http://metrobloggen.se/ameliepettersson
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Therese Marie

sjukt coool outfit ! :)

2008-09-10 @ 23:02:12
grej: http://ainariel.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anna

vilken fin outfit :D Gillade verkligen tröjan!

2008-09-11 @ 15:27:02
grej: http://www.metrobloggen.se/tavling
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Snyggaasssst

2008-09-11 @ 19:55:49

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0