En rolig upptäckt

Inte hade jag tidigare lagt märke till att det fanns en inbyggd webkamera på min dator! Även fanns det ett skojigt progtam vid namn YouCam.




Nåväl, nu ska jag tillbaka till skolan igen.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Amanda

gahahahahah! du ser lite ut som Burgess längst ne^r x)

2008-09-17 @ 16:54:06
grej: http://peddie.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Haahahaha!!! du är söt :D roligt program!!!

2008-09-17 @ 17:24:30
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Sv: Tack så mycket! Om man får en sån trevlig kommentar måste man ju vara ödmjuk, well i mitt fall måste man det. Det är väldigt trevligt att få höra att nån gillar ens blogg.



Just nu blir det mycket The Killers. Men jag gillar The Cranberries, The Explosion och Say anything. Och förstås The Clash och Caesars. Det är det som jag lyssnar mest på. Vad lyssnar du mer på?



Din blogg är oftast väldigt rolig. Och den är den bästa bloggen som har dagens outfit tycker jag.

2008-09-17 @ 20:35:32
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Catrin

haha , visst var han :D hehe , snygga bilder ^^

2008-09-17 @ 20:43:23
grej: http://liiveyourdreams.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0