Varför luktar det lasagne inne på mitt rum?


Svaret är enkelt, jag åt alldeles nyligen lasagne - inne på mitt rum.

Jag ber om ursäkt i fall jag nu gjorde ev. läsare besviken, då denne eventuelle eventuellt inte hann göra en gissning, innan ögonen föll på The great avslöjande.

(en gissning som egentligen faktiskt visst hanns med eftersom att man som "homo sapiens, sapiens" inte är förmögen att tänka utanför sig egen hjärna, och därmed inte heller abel att undvika direktpåkommande respektive oförhinderbara tankegångar vars existens man i försa stund inte hunnit bli medveten om... vilket innebär att denna då besvikenhet, inte är tillräckligt relevant)
  Vid närmare eftertanke tar jag alltså härmed åter min ursäkt.


Vad jag ville ha sagt med detta inlägg var egentligen att det är ett intressant inslag i vetenskapsmagasinet ikväll, på SVT2 klockan 21:30.

Det handlar om solljus, och att all d-vitamintillförsel man får i solen verkar förebyggande mot cancer i våra inre organ. Värt att se på tycker jag, eftersom det är så mycket hysteri kring att det ska vara en hälsofara att vara ute i solen.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Hehe läte lite tråkigt tycker jag :P

2008-10-15 @ 18:38:41

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0