Skumma saker

Jag var helt vilse på idrotten idag. Om bara någon hade varit redo med filmkameran...
   Det hade varit ett alldeles splendid tillfälle att spela in en direkt dokumentärvideo of "How to Not play volleyball".

Inte nog med att jag servade vid fel tillfälle, jag missade även vartenda serv jag överhuvudtaget attempterade att göra. Aldrig lyckades jag förstå sambandet mellan vinst och rotation och rent allmänt så slog jag över bollen till andra sidan sammanlagt två gånger av elva möjliga. Vid ett tillfälle fick jag den i huvudet.
  Djupt frustrerad försökte idrottsläraren (som påminner aningen mycket om tanten i den Amerikanska versionen av 'Du är vad du äter') förklara för mig hur det fördömt simpla spelet går till, medans jag i bakgrunden tycktes skymta Pär göra cowboygester, liksom pickadoll-movements, symboliserande hur down I was going.
   Gott skratt i omklädningsrummet efteråt.


Så här såg jag ut idag. (bild då) Nu ska jag simträna.


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Du tar typ aldrig seriösa kort XD Och tack för kommentaren!

2008-10-06 @ 21:23:44
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sara

sv: okej. oj då var den rätt gammal ;) min är kanske bara 20-30 år ..

och tack så mycket sötnos :) kram

2008-10-06 @ 21:27:49
grej: http://sarassplace.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

ooh, haha, va det 2 av 108 möjliga här oxå kanske? :o nee, så illa anar jag inte att det var!



haha, men detta låter ju som dig, upp i ett bananskal, eller ned.. ;)

oooooch cute as always!(=

2008-10-06 @ 21:42:35
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Roligt att du typ spammar min blogg med kommentarer, det uppskattas verkligen! :)



Jag vet inte, jag gillar din oseriösa stil, men jag är övertygad om att du har en väldigt seriös sida och den vore kul att se ibland.



Jag skulle nog också kalla min blogg "Klurig".

2008-10-06 @ 21:43:02
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Hihi, nej att röka är inte bra:-D. Man måste helt enkelt behärska sig. Sockersöt var du dagen du spelade volleboll...=)!

2008-10-07 @ 07:20:46
grej: http://bubblaren.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0