Rad efter rad

Mening efter mening, ord efter ord.
39 timmar kvar tills höstlovet.
Rad efter rad.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sjusovaren

Höstlov? huuuuh?



Gymnasiet... good times, good times.

2008-10-22 @ 22:28:45
grej: http://sjusovaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

pluggplugg i guess? du är så ihäärdig Ia la maria!

2008-10-23 @ 14:40:56
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Mycket skolarbete? :/

Jag har looooov :D

2008-10-24 @ 08:24:58

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0