Oh please

Veckan är avklarad och jag befinner mig skickligt nog i ett välbehållet skick.
Ikväll åker jag till landet för fösta gången på nästan två månader.
Bananen jag åt nyss var jättegod. Jag är dessutom cool.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: johanna

ha en fin kvälL!

2008-10-10 @ 17:17:46
grej: http://hape.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anna :)

HEEEJ MARIAAAA :) gud vilken snygg blogg!! och vilka snygga bilder på dig! värsta modellen ju :D Jag har lov vecka 44, då hittar vi på något! puss puss puss <3<3<3<3<3<3<3

2008-10-11 @ 12:11:35
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ia

Men vad trevligt att du kikade in Anna-panna!

Ärs nu är du pinsam... det är ju bara på skoj :OOO ;O

-

Of courseing att vi hittar på något! Jag får ta en tripp till sthlm och hälsa på dig eller någe ^^ Tror dock jag har lov v 43, haha... men det ska nog gå att fixa nåt i vilket fall!

2008-10-11 @ 20:04:34
grej: http://mariahh.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0