Välgörenhetskonsert

Believe it or not, men jag har faktiskt varit i skolan idag och det var grymt kul. Detta är inget jag tidigare nämnt för er läsare, men imorgon ska jag sjunga och dansa tillsammans med två tjejer på en välgörenhetskonsert här i Eskilstuna. Alla som medverkar träffades kl. 10 idag och övade för en sista gång.

Inkomsterna från konserten kommer gå till en organisation som ger stöd åt familjer och skolor i Burundi, ett litet land som ligger i centrala Afrika.

Lite sent kanske att tipsa, men har ni inget speciellt för er och bor i närheten av Eskilstuna så får ni gärna komma till St:Eskils gymnasium klockan 13 imorgon! Många bra framträdanden kommer det vara må jag säga!
  Inträdet är fritt, sen kan man om man vill alltså skänka pengar på vägen ut eller via att köpa fika. Det kommer vara en loppis också, dock har jag ingen aning om vilken tid...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-02 @ 15:06:26
grej: http://joakimforsberg.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: missbumblebee

tyvärr så bor jag inte i eskilstuna, men lycka till med framträdandet!

2008-05-02 @ 15:10:18
grej: http://missbumblebee.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0