Träsmak i Troja

Hej läsare, men se så kul att ni tittade in även idag!

Jag har haft en nöjsam onsdag faktiskt.
  Småkul i skolan, trevligt med Sarah efteråt och sen får man inte glömma den goda maten min mor bjöd på nu ikväll heller!

Jag har ägnat mig ganska mycket åt skapande idag. Jag har bland annat skrivit på en pjäs, ritat en massa, sytt på min klänning, träslöjdat...

Och förresten pratade vi med träslöjdsläraren om vårt betyg idag.
  Han var lite imponerad över min gris och frågade mig om jag sysslat mycket med träslöjd tidigare. Jag sa nej, och sen kom jag på att jag är bra på att göra snöskulprurer så jag sa "But I'm good at making snowmen!"
  Han fattade ingenting... Allt jag fick var en nonchalant tystnad som tydde på att jag var helkonstig. Haha, fast ni kanske inte heller fattar? Men det jag menade var att jag ju har skills på att formgiva snö, så varför inte trä likaså?
                                                              Eller nåt...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha preciis! klart man fattade att du menade sååå! klockrent änna;) måste erkänna ja e lite avis för ni pratar eengelskaa BÄÄH på er!:D

2008-05-15 @ 16:23:21
grej: http://mangofisk.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0