Jubileum

Men vet ni vad jag kom på? igår var det den 23 maj, och exakt ett år sedan som jag slet av 95 % utav främfre korsbandet och försrörde mitt knä.
  Idag känner jag dock faktiskt en ganska stor optimism över alltsammans. Det har ju hunnit bli så mycket bättre på ett år nu, och kanske att jag till och med kan springa ordentligt om ännu ett?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Rebecca

Min kompis gjorde typ samma sak med sitt nkä. Blä

2008-05-24 @ 12:34:46
grej: http://rebcca.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0