Ingen vill nog vara en fisk på torra land idag

Jag tackar getaguden för diset på himlen.
  Maria Hedman må vara solbög och tar toujours* alla chanser possible att vara ute under i solens strålar så gott som fröken förmår - men honestly, jag klarar inte av mer. Inte ens Båvens svalkande sjövatten tycks kunna hindra mig från att börja processen att övergå till flytande substans à la human denna vindstilla, södermanlandska lördag.
  Mirakel finns ändå, jag har just tagit en paus från värmen och gått in inomhus för att återhämta mig.

*Toujours - Alltid en francais

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: karro

Haha, måste ju säga din blogg är ju störtskön ;) keep up the good work!

2008-05-31 @ 15:12:27
grej: http://karroooo.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

Deet kan behövas! hottihot!

jaa batterier haha, nää the mp3GEEK måste ha ett säkert stöd av dessa!
hoppas du får det megagayBRA nu iaf;) kraam

2008-05-31 @ 15:45:04
grej: http://mangofisk.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

haha rolig granne

2008-06-04 @ 07:57:00

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0