Meningslös...

Hej!

Jag har precis kommit till insikt om att min blogg på senare tid har lyckats bli lite extra meningslös! Den börjar ju nästan bli precis som alla andra!?? :O Jag får inte tillåta detta att ske.
Hellre badar jag i fiskfjäll!
...eller, det där var nog kanske inte 100% sant.

Jag menar... det blir ju ett slags blogginflation. Inläggen tappar värde när man ser "detsamma" överallt. Min blogg blir bara slöseri med tid, liksom 97% av alla andra bloggar i denna värld!

"Normalt folk varnas", det är texten på min header. Och tanken var att den alltså skulle varna normalt folk... vilket den gör, I mean... just look at the text. Fast det finns ju knappt alls något att varna för längre?
Vart har min kreativitet tagit vägen? Varför skrivs längre inga filosofiska inlägg?

Kan det bero på att jag har för mycket annat att tänka på? Har jag så mycket plugg att min hjärna aldrig får tillräckligt med ro för att grubbla? Det är möjligt. Jag har inte haft tid till att läsa skönlitteratur ens en kvart om dagen den senaste månaden.

Skärpning Maria, annars blir det gröt. (jag gillar verkligen inte gröt...)

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Joohanna ´

sådär tänker jag också! så jag la ner min andra blogg och gjorde en ny :) hah!

2008-03-18 @ 20:45:33
grej: http://joyys.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Tobias

svar: alla tkr olika ;)

2008-03-18 @ 23:05:12
grej: http://grymtroligperson.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Isabel

Hej (: tack för länken, men hur hittar man där ? vart ska man titta om man vill göra om designen på bloggen? det finns ju säkert tusen frågor (;

2008-03-19 @ 10:09:11
grej: http://bellilicious.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: MATILDA

svar: tack :) din blogg är inte meningslös!

2008-03-19 @ 10:48:54
grej: http://matildahammar.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0