I saw a saw while I was sewing

Alltså jag har nog blivit riktigt grym på att såga måste jag säga!
Vi hade träslöjd idag, och vet ni vad? Jag sågade inte snett en enda gång! Haha :D

Make some space, Maria is progressing! ..ehm.

På tal om sjöjd sisådär så har jag faktiskt bestämt mig för att jag ska sy mig en kjol...
På getaguden att jag ska!
  Det är ju påsklov nu om 1½ vecka, och tills dess så ska jag ha hittat mig ett sött, blommigt tyg, mönstergrejs... och gärna lite tålamod vad gäller allt detta! Det ska nog gå bra... hehe, hehe-he!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: isabella

svar: jovisst vore det kul, men framför allt är det kul med något nytt och fräscht!

2008-03-13 @ 20:30:18
grej: http://isabellalindgren.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Emelie

Vilken fin och rolig blogg du har :D

2008-03-13 @ 20:33:24
grej: http://emelievanamnet.blogspot.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: emma

auww tack !
snäll du är

2008-03-13 @ 20:39:02
grej: http://enlitentax.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0