Den ädla konsten*

Igår natt fick jag för mig någonting... och det resulterade i att min pojkvän numera är bjuden på middag hos mig ikväll!

Knasigt nog så vet jag dock bara inte riktigt vad jag ska laga för någe, jag velar fram och tillbaka.
Hur gick det till, det här? Det är mig allt en ädel konst.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

läs gärna min blogg om olika ämnen som berör så som invandrare, aborter mm

2008-03-08 @ 11:36:49
grej: http://havetolive.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

Det är ju typiskt ;) lycka till med matlagningen!

2008-03-08 @ 11:40:08
grej: http://marlianilsson.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

Svar: Jaha okej, det måste jag kolla upp. Tack så mkt :) hihi och lycka till med middagen ikväll till killen din, tacos funkar ju alltid? eller någon gryta. Men det blir nog bra ska du se ^^

2008-03-08 @ 11:45:52
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Mandiz

Vilken fin blogg!

2008-03-08 @ 13:22:53
grej: http://mandizblogg.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: anna

tack vännen! det gör mig glad att du gillade den! kram!

2008-03-08 @ 15:03:01
grej: http://pyttis.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Stine

Vad blev det för mat då? ;)

2008-03-08 @ 23:03:23
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Alexander;)

ja älskling de blev ja:)och din mat var ju otroligt god:D men de är ju klart att den var:) de var ju du älskling som hade lagat den:D

2008-03-10 @ 14:57:38

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0