Here's some boring text for yah

Jag får ju lite dampen frequency när internet supersegar då jag äntligen får sätta mig ned vid en dataskärm for the first time över tio minuter på en och en halv vecka.
  Mitt bloggande har ju blivit lite bristande, minst sagt, och det har väl egentligen inte varit med min mening. Men så är faktumet och jag kan inte säga så mycket annat än att jag varit fullt upptagen.

Nu tycker säkert alla Eskilstunaläsare att jag är bajstråkig men jag är faktiskt inte på Å-festen och planerar heller inte att gå. Jag har varit med min pojkvän hela dagen lång, och det är mycket mer värde i det. På tistag den 19 så har vi varit tillsammans i 19 månader, hähä, det ni!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Grattis till 19 månader :) :D

2008-08-16 @ 21:37:28

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0