Frånvaro

Jag låter denna gång rubriken tala för allt, ty det bästa sättet att beskriva tystnad är egentligen att ingenting säga.

  I will be back.

(frasen "prepare to be terminated" är utesluten ur texten av diverse glammiga anledningar för ev. läsares personliga säkerhet.)

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennyun

IA!

första gången jag kommit in på din blogg

sen jag flyttat.. tror jag... kinesiskt nätverk alltså :@

ville bara säga att du kommer att klara IB galant.

och jag har det jättebra!

hejdå!

2008-08-12 @ 15:36:49
grej: http://jennyun.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: trefes

ja tyckte väl att det var lite torrt på din blogg det senaste!! men nu har jag ju fått en väl struktuerad förklaring till det, även om jag inte vet förklaringen egentligen! men hoppas du har det wönderful ändå ;) härmed säger jag farväl!

2008-08-12 @ 22:12:25
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha, ja eller hur! seriöst, 12 ?? han borde gå och rensa ögonens inre delar eller något i den stilen! /löve therese rydberg

2008-08-12 @ 22:13:54
grej: http://mangofisk.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0