Kalla mig mäster och skåda mig missförstådd

Mina damer och herrar, jag har precis listat ut hur man optimalt skjuter upp er kära planets domedag*.
   Allt handlar om relativ munhygien. Tror man på Darwinism så tror man på framtiden!
Vi måste sluta borsta tänderna!

Lagom logisk pyramid
Ingen tandborstning - Inga tänder
Inga tänder - Matsmältningssvårigheter
Matsmältningssvårigheter - Lägre matintag
Lägre matintag - Avsevärt reducerad kannibalism
Reducerad kannibalism - Lägre efterfrågan på människokött
Lägre efterfrågan på människokött - Avtagande parningsverksamhet
Avtagande parningsverksamhet - Uppskjuten överbefolkning respektive domedag

Var det någonting jag missade?

*Ett överskattat begrepp vars existerande existenshotande existens bör ifrågasättas oftare.


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Först skrev du undvika sen uppskjuta, men men hehe roligt inlägg :P

2008-08-03 @ 20:23:40
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

nämen... så vill vi faktist inte ha det! Tack för anmärkningen :)

2008-08-04 @ 09:24:32
grej: http://mariahh.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Carrohoe

Altså, vi ska väll inte ha minde sex? Nu, nu blev jag nästan förnärmad..

2008-08-15 @ 02:49:11

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0