Wall of text, som Dennis säger

Lite trött känner jag mig nästan...
  Klockan är nu ca halv sex, och hem kom jag för bara tjugo minuter sedan.

Första skoldagen på IB då. Och jag kan väl inte säga så mycket mer än att den var riktigt, sjukt tråkig. Haha. Info, info, info. Och min klass har nog ärligt talat världens segaste mentorer.

Den ene, med en ljudfrekvens som endast kan liknas med en dammrottas landning efter fall på tre meter; "Per William heter jag. Fast ni kan ju säga Per, eller William. Alltså man kan ju skippa efternamnet egentligen och bara säga Per... Per blir bra. Fast om ni vill så kan ni säga hela mitt namn. Eller så säger ni Per, Per William. Det är lugnt för mig egentligen men jag brukar kallas Per."

Klassen verkar väl hygglig, skulle jag säga. Hoppas dock att denna tystlåtnad som ganska många ter sig bära på släpper inom loppet av 48 timmar.

Efter skolan artades stämningen upp litetgranna i alla fall, eller mer. Jag tillsammans med Dennis, Bazyl (a.k.a polacken), Sarah och Marcus lunchade pizza... diskuterade frusna duvor, fyrar och Djingis Khan. Även tartarer.

Nåväl.
  Simträning om en och en halv timma, hoppas på att kunna gaina lite pigghet tills dess.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Amanda

Han heter Per Wiktor! x)



Eller WIP som man också kan säga^^

2008-08-26 @ 18:42:57
grej: http://peddie.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0