Hmm?

Jag skrev just världens längsta kommentar i ett inlägg som handlade (relativt kort) om Engelska Skolan i Eskilstuna, skrivet av en medelålders Socialdemokrat.
  Kommentaren slutade på 1114 ord och tog mig nästan 1½ timma att skriva. Vad håller jag på med egentligen?

Jag borde verkligen stänga av datorn innan midnatt om kvällarna....

God natt,
Maria

 

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Kvastskatan

Haha! Lycka till med att få av dumburken i tid på kvällarna. Jag misslyckas med det fortfarande.. trots min aktningsvärda ålder.



Alltså ska jag klicka på den här mongoknappen nu. Den var som gjord för mej.. ;o))



Goafton!

2008-08-06 @ 03:54:56
grej: http://blogg.passagen.se/zetterkvasten
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nea

okej :) vad syr du då? (:

2008-08-06 @ 13:03:13
grej: http://neakallgren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: carro

EN MASSA KLÄDER TILL SALU I MIN BLOGG!! In och kika och se om något faller dig i smaken.. allt från snygga trenchcoats till höstens absolut trendigaste plagg: den stickade koftan!

*



Lägg ditt bud om något faller dig i smaken, alla auktioner avslutas imorgon!!



*

Kramar, rosetty.blogg.se

2008-08-06 @ 13:52:32
grej: http://rosetty.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: veronica

tack sötnos! :) ja vet inte, har fått någon knöl som klämmer på några nerver tror jag. :/ inge skönt alls ;s hoppas du får en bra dag! puss!! & tack för komentarerna

2008-08-06 @ 14:21:01
grej: http://sstromberg.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0