Get on your dancing shoes, bonde

Jag har så pass mycket att förmedla att jag inte riktigt vet var jag ska börja... En del av mig säger att jag för just mina kära läsares skull (som tyvärr inte är så många för närvarande) borde låta utebliva det mesta, medans en annan del säger att egentligen inte borde sitta och göra detta alls, utan duktigt och fint greja klart alla dessa läxor.

Frustration rinner i mina ådror. Varför är jag alltid fast på landet vid fel tillfälle? Försöker dock se positiva ting i det hela, jag menar... Anna kom hit igår natt så henne har jag träffat idag, för att inte tala om att jag fått lite solbränna åter. Hur great är inte det liksom? Helt great.
  Av någon felad anledning känns det ändå som att jag vill vara någon annanstans?

Jag råkade bläddra in på Ukrainsk TV igår förmiddag och hamnade på något slags musikkanal. Möttes utav denna video. Ibland känns det som de gör vad som helst på den sidan av jordklotet för att bli kända.


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Liene

Okej, porrigt eller?

Kika gärna in min blogg :)

2008-08-24 @ 18:19:06
grej: http://lienes.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Oj, som hon skrev ovanför mig. Porrig video!

Du skriver typ aldrig längre :( men kanske ska skaffa blogg koll!

2008-08-25 @ 22:48:01
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Tutten

Dom var ju snygga som fan iallafall

2008-08-26 @ 16:05:05
grej: http://josefinet.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: mongo malin

HAHAHAHA!!!!!!!!

2008-08-27 @ 17:45:27
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Parro

Hehe har med ukrainsk musikkanal och man hittar alltid skumma videos där :P

2008-09-02 @ 01:05:16
grej: http://parro.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0