Sämre plastikkirurgi

image84
Vet inte vad ni tycker, men jag anser i vilket fall
att Rihannas egna bröst var vackrare.
Två grapefruits liksom.. not very nice.

image85
Hillary Duff, ja hon valde också att förstora brösten hos fel plastikkirurg.


Källa:
awfulplasticsurgery.com 

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ida

Ja men gud va dåligt det blev :S Synd!

2007-10-10 @ 23:42:06
grej: http://mjida.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: capnsugar

åh hillary duff som var så söt förr:(

2007-10-10 @ 23:48:01
grej: http://stylettez.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Angelicas Closet

Jag tror inte att det är silikon.
Man kan trycka upp brösten enormt mycket med hjälp av tejp och inlägg.

2007-10-11 @ 07:57:04
grej: http://angelicascloset.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: klinkklonk

heheh jaa tänk så fel dt kan gå..hoppas du gör ett bättre jobb när du blir plastikkirurg:P:P

2007-10-12 @ 15:19:59
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria ^^

Ida: Jag vet ;/ usch.
capnsugar: Tråkigt...
Angelina: Kanske det kanske? Jag tror på silikon hursomhelst.
Klinkklonk(Sarah?): Ingen tvekan om saken ;)

2007-10-12 @ 23:47:10
grej: http://mariahh.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Diba

Jag vet nt riktigt om rihannas är silikon,hon är ju SÅ ung! Men om hon har opererat sig så är hon jäkla korkad.

2007-10-14 @ 17:31:15
grej: http://myfashionworld.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sandris

Tror inte att rihanna har opererat brösten, men näsan ser mindre ut, hmm ;P

2008-02-21 @ 16:01:45
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: lovisa.

hon har inte opererat brösten utan de är bara klänningen som gör att de ser så fake ut.
har sett många som har haft sådana typer av klänningar som är anpassade att göra så och de ser inte bra ut!.
men de är iaf inte "fakeboobs".

2008-04-15 @ 18:04:29

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0