On tha waY

Jag sitter nu i bilen, on my way to Frillesås! det ligger vid västkusten förbi Göteborg nånstans där nedåt.. I 4 timmar har vi rullat so far, med korta avbrott på MCdonalds och OKQ8 som de enda bensträckarna. Har fått ont i ryggen nu.

Egentligen skulle vi rest tidigt igår bitti, men min brors oroliga mage satte stopp för resan.

Ni som försökt nå mig, och även ni som tänker ge er på att försöka göra det bör veta en sak.
Det var nämligen så att igår, tisdag, råkade min mobiltelefon ut för en smärre liten olycka. Låt oss säga att den bokstavligen simmar med fiskarna. Det var så här... att den trillade ur min ficka när jag var ute med båten och fiskade abborre tillsammans med min far och yngre bror... Hehe! Den sjönk. Ja, trots att den har SIM-kort...



För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0